Underbara sol.
PUBLICERAT: 2011-02-23 KLOCKAN: 16:40:08


Just nu sitter jag i vardagsrummet & solen lyser in & jag tycker det är mega härligt,trots att jag knappt ser skärmen & blir totalt blänadad. Man känner verkligen att våren är på ingång & om bara några veckor är den här på riktigt.

Josefine gick hem för en stund sedan & som vanligt är det lika trevligt att ha henne på besök. Vi pratade lite om hur vi jag & Perran ska få till detta vardagsrummet vi vill få det lite personlligt men vi tar aldrig tag i det. Jag har bloggat om det tidigare men Josefine är verkligen jätte duktig på allt som har med inredning att göra & av henne fick jag idag en hel del bra tips. Nästa projekt i hemmet blir alltså till att ta tag i detta rum!

Just det får ju inte glömma att berätta att jag har fått tid för jobb intervjuv i början på nästa vecka spännande tycker jag! Håll tummarna för mig att det går vägen..-)

Det va allt för mig tingeling..♥


Linnéas alla hjärtans dag kort så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0