Vilken fantastisk helg.
PUBLICERAT: 2011-02-27 KLOCKAN: 19:58:20


Vilken helg vi har haft jag & Ullis. Glad musik, en jäkla massa tjej snack, shopping all in för Ullans del(jag va kläd a´la smink råd) feeeest(galet bra sådan..), dansat, god mat & inte en asiktsmask utan flera! Denna helgen har innehållit allt som jag ville att den skulle göra. Jag är utvilad & är full med energi & ska jag vara helt ärlig är jag nu redo för att lämna Linköping för att åka hem till min familj som jag längtar efter..♥

Man behöver verkligen en sån här helg någon gång ibland för at verkligen få känna att man saknar dom där hemma. Just nu gör jag det mega mycket & Perran & flickorna längtar efter mig med(sicken tur!!)

Nu är Ullis på Yoga så jag sitter just nu ensam i hennes hood & väntar på att självaste solsidan ska börja!
Sicken grymt härlig slappar söndag JALLA!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Hej mitt hjärta!!!

nu e du hemma igen hos dig fina FAMILJA!!! ja vad hade man gjort utan sin familj??? inte ett skit!!

=) =) tack för att dom finns... wee...

och TACK för denna helg gumman!!

H&M,, hihhi...

storkund.. =)......



mjauuuu...

Kommenterat 2011-02-28 / 20:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0