12.e Januari - 2011
PUBLICERAT: 2011-01-12 KLOCKAN: 19:04:16



Idag är det den 12:e Januari & Josefines begravning. Min barndomsvän som jag lekte med varje sommar som liten gick bort för ett par veckor sedan. Både för mig & min familj kom detta som en chock. Det känns både konstigt & jobbigt att en vän i min ålder har gått bort alldeles för tidigt. Hade jag varit hemma hade jag befunnit mig i Jönköping denna dag. Nu är jag här & alldeles för långt borta, men jag ska ska försöka få tag på Thailändska lyktor & tända dom till minne av Josefine( som många andra ska göra..) får jag inte tag på dom tänder jag ett ljus.

Idag är det Josefines dag & jag ska ha henne i tankarna hela tiden.

" Jag hoppas du har det bra där du är nu fina Jossan.."

Styrke kramar till dig mamma Carin, lillebror Victor med familj!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

Hemskt att livet kan ta slut så fort och plötsligt!

Nu börjar man verkligen att tänka att man skall ta vara på den tid man har här på jorden!...beklagar sorgen!

Kommenterat 2011-01-14 / 15:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0