Äntligen ska min rygg bli bra!
PUBLICERAT: 2011-01-19 KLOCKAN: 13:06:57


Jag har tyckt synd om mig själv ett par dagar nu eftersom min rygg gjort ont konstant hela tiden, men nu ska det snart bli slut med det! Kiropraktorn om ett par timmar & jag hoppas verkligen att fixar så att det blir a´la bra igen. Hatar värk jag tappar så mycket energi på det. Fick en tid idag & eftersom Perran jobbar, mamma & syster med ställer min svärfar Bo upp & kommer hit ifrån Lysekil. Tänk vilka bra människor jag har runt omkring mig alltid.

Ringde A-kassan nu precis för att kolla upp va som blivit fel. Jag fick bara som svar att jag kommer få "Januari pengarna" i slutet på Februari. Ibland känns det som om dom gör allt för att man ska lägga ner a-kassan. Jag är just nu jäkligt irriterad på allt som har med  dom att göra.

Eftersom jag vet va jag vill bli, har jag nu motivation till tusen för att börja plugga. Nu nu ska jag ta tag i min svenska & matte som jag måste plugga upp. Det konstiga är att jag ser fram emot det. Jag längtar lixom tills jag bli flygvärdinna..:)
Imorgon ska jag också ta mig till körskolan där jag ska träffa underbara Pia. Hon måste hjälpa mig med hur jag ska göra med teorin. Tänk va bra att jag har henne. Körkort till sommarem är målet(om inte innan..) !

Ha en bra dag!





Tröjan jag har på mig köpte jag i Las Palmas - Gilla!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

snygg tröja!!

Kommenterat 2011-01-19 / 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0