En dag på stranden.
PUBLICERAT: 2011-01-11 KLOCKAN: 00:01:46


Idag har jag tillbringat en massa timmar på stranden. Inte helt fel när man vet att det är "isbana" hemma. Vi ligger på Amadores stranden som har kritvit sand & vattnet är ljusblått. Som jag känner just nu vill jag inte åka hem, jag hoppas att dessa dagarna inte går allt för fort. Nu på kvällen har det varit Abba show på hotellet, katastrof tycker jag. Det va nästan så att jag satt & skämdes när jag tittade på dom...
Men jag ska inte klaga, showerna på kvällarna gillar jag oftast & Linnéa älskar det.

Nu till nånting annat. Min syster är i Thailand & besökte idag Håkans bar ni som tittat på det programet vet säkert vem självaste Håkan är. Jag gillar honom & hans humor mycket,nästan så jag blev lite avis när jag fick höra det. Nu till det bästa hon nämnde min blogg adress ..=) Ha ha jag gillar det & jag hoppas på att få en ny besökare, det hade vatt sköj!!=)

Tingeling Tingeling...







Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

Vilka härliga bilder på en underbar familj! det ser ut som ni har haft det toppen!?

Kommenterat 2011-01-14 / 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0