Fasiken va duktig jag är.
PUBLICERAT: 2011-01-20 KLOCKAN: 18:54:35


Jag har gett mig fan på att jag ska ta mitt körkort & nu är det bara till att ge järnet. Idag satt jag på körskolan i tre timmar & pluggade, jag koncentrerade mig till max & jag lärde mig en massa nytt på riktigt. För första gången har jag fått in saker i mitt hövve! Jag var så stolt & väldigt nöjd när jag gick därifrån idag. Duktiga mig!

Jag har lite julklapps pengar kvar & jag är just nu helt insnöad på Laila Bagges smycken "Rock by Sweden" dom är så mycket jag & jag hade velat ha alla hennes ringar, halsband & örhängen. Men rik är jag långt ifrån men ett par örhängen hade varit sköj att köpa. Någon som har dom smyckerna? Nöjd?

Ikväll ska jag hem till Lollo & ha Torsdags mys. Te & frallor blir det. Vi ska boka pass inför nästa veckas träning. Jag satt & kollade lite på "Zumba" på Youtube eftersom jag knappt vet va det är. Det verkar ju skit skoj! Jag kan tänka mig att det inte är alldeles för lätt första gångerna men jag får ge det ett par ggr sen är jag säker med på banan.

Värken i min rygg är borta tack vare den bästa kiroprakton Anders & jag har haft en såndär härligt bra dag med en massa energi. Mer sådana dagar tack!




(Bilder lånade ifrån Google..)

Dessa två smycken står längst upp på önskelistan.
VILL HA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0