Hemma dag.
PUBLICERAT: 2011-01-26 KLOCKAN: 12:48:03


Idag är det Onsdag & jag är ledig ifrån allt pluggande. Trodde jag skulle tycka det var skönt men icke jag längtar efter mina böcker. Jag kan inte fatta att det är jag Carolina som skriver detta men så ligger det iallafall till.

Onsdagar är ju min & Lollos dag men eftersom jag har en liten Alice som varit sjuk sen i Fredags & inte verkar vilja bli bra så blev det inget med det idag. Ögoninflammationen är över men nu har hon istället haft feber sen i Måndags. När det ska den gå över??Jag hoppas verkligen att lill prinsessan blir frisk snart. För att inte bara gå hemma & inte göra nånting så har jag bakat med Linnéa medans Alice har stått & diskat(på sitt sätt!!). Pizzabullar blev det riktigt goda faktiskt.

Nu ihelgen ska Perran till Sthlm & hälsa på kompisar & bara ha en helg för sig själv. Jag tycker verkligen han är värd det & jag hoppas att han får det hur bra som helst. Själv ska jag ha Malin & hennes dotter här på Fredag kväll & på Lördag ska jag på fest till Lollos Marcus som blir sketa gammal 30 år galet!!=) Måste därför in till stan imorgon för att hitta nånting till honom i present. Men va fan köper man till en kille..? Jag tycker tom att det är svårt med Perran. Tips mottages!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0