Hemma igen.
PUBLICERAT: 2011-01-17 KLOCKAN: 20:42:03


Nu är jag hemma i Sävedalen igen. När vi bokade resan kändes det som om 2 veckor på samma hotell/plats kunde bli tjatigt & att man kanske skulle vilja hem efter en vecka men så blev det inte, jag hade gärna stannat en vecka till...
Det är första gången som jag har varit utomlands på vintern & jag måste säga att man uppskattar det så mycket mer än att resa iväg på sommaren. Jag är jätte nöjd med resan & nej det känns inte jätte bra att vara tillbaka i "verkligheten" igen. Men jag tycker alltid att det känns konstigt dom första dagarna, snart är jag på banan igen..=)

Just nu har jag så fruktansvärt ont i ryggen tror det är hotell sängarna som har slicat den.Jag kan ha problem med min den ibland men nu är det värre än värst. Tur att vetekudden & kiropraktor finns. På Onsdag ska jag besöka den bästa kiropraktorn som många ggr har tagit bort värk i min rygg.

Jag ska självklart blogga om min semester men inte just nu, men håll utkik det kommer...




Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moster BJ

Fin bild!

Kommenterat 2011-01-18 / 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0