Lysekil.
PUBLICERAT: 2011-01-23 KLOCKAN: 20:04:17


Denna helgen har jag & min familj tillbringat hos min goa svärfar Bo. Han flyttade dit innan jul & både jag & Perran kände att det var dax att besöka hans nya hem. Jag blev verkligen förvånad över hur fint han bodde. Havsutsikt & en jätte stor fin lägenhet.

Vi har blivit bjuda på en mysig restaurang, gått en massa härliga promenixer vid havet, ätit en sketa goda skaldjur,kollat på kort & bara haft det jätte trevligt. Vi blir alltid lika bortskämda av Perrans pappa även denna helg har vi blivit det.

Jag måste säga att jag tycker att det är lyxigt att han en svärfar som bor i Lysekil. Jag sa det till han att vi kommer att hänga där varje helg när våren/sommaren anläder. Han såg nästan lite rädd ut när jag sa det. Undra varför, det måste ju vara en ära att få umgås med mig varje helg varje eller....=)!

Havet får mig på nått konstigt sätt att må väldigt bra & nu när jag skriver detta känner jag mig helt plötsligt väldigt gammal men så är det. Bara gilla läget att jag faktiskt är hela 25 år gammal.

Här kommer lite natur pics som jag tagit med min älskade Iphone..ha ha oj ännu en gammel varning!





Här ska jag bada en massa i sommar...









Vi gick förbi detta hus som va kopia av Pippis!!..:) Galet likt.

Min kvällsmat igår- Gilla!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Mona Thelander

Carro!

Så fina bilder!!

Du kanske kunde bli fotograf om inte det funkar med flygvärdinna.

Mona

Kommenterat 2011-01-24 / 17:55:07
Kommentaren skickades av: Anonym

Carro!

Så fina bilder!!

Du kanske kunde bli fotograf om inte det funkar med flygvärdinna. Jag kan tänka mig dig som flygvärdinna också. Lycka till!

Mona

Kommenterat 2011-01-24 / 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0