Min Fredag.
PUBLICERAT: 2011-01-29 KLOCKAN: 13:48:53


Igår kväll hade jag två favoriter på besök nämnligen Gina & Camila. Vi pratade faktiskt om vilken tur vi hade som hamnade ihop & att vi funkar så klockrent tillsamans. Jag är verkligen glad över att jag har fått lärt känna dessa två töser. Eftersom det var Fredag hade vi en frossar dag. Pizza, chips(ungsbakade) en ny favorit & godis. När vi är tillsmanas går tiden alltid så jäkla fort även igår gjorde den den. Jag & Camila bestämde att vi skulle göra en party helg i Halmstad i Juni. Även om det känns är långt bort nu så är det alltid lika roligt att ha saker att se fram emot. Min Fredagskväll var toppen tack vare dessa 2!

Måste ju också berätta att jag är med i en tävling där man kan vinna resa till Puerto Rico faktiskt & även presentkort på 10.000 på resa. Det endra man skulle göra var att skicka in sin bästa semester bild, inte ens en motiverg behövde man skriva. Denna bilden tävlar jag med!



Håll nu tummarna för mig...

JAG VILL VINNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0