Nu vet jag vad jag vill bli.
PUBLICERAT: 2011-01-17 KLOCKAN: 22:57:37


Äntligen efter många år som(halv) vuxen vet jag vad jag vill bli. Jag älskar att jobba med barn som jag gjort i många år men det är ingenting som jag vill göra alltid. Jag ska nu plugga upp mina betyg(eftersom jag tyvär inte har dom bästa gymnasie betygen..) så tar jag tag i det nu. Dumt att jag inte tänkte ett seg längre då för då hade jag sluppit detta idag men nu jävlar ska jag ta tag i plugg + mitt körkort. Motivationen finns där & jag tror på mig själv.

Detta är min framtid!


(Bild lånad ifrån google..)

Jag vill bli flygvärdinna!

Jag kan ärligt säga att det hade passat mig perfekt. Nu vet jag va jag ska jobba för.
Plugg a´ka skola here i come ..-)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Lina

Haha, vad paff jag blev! Jag har läst din blogg en längre tid, hittade den via Ahnna (som jag inte känner heller egentligen) och blev fast, det är gosig läsning och man blir pigg och glad!

Vidare till "paffheten;"

JAG jobbar som flygvärdinna och det var ett så roligt sammanträffande att jag var tvungen att presentera mig och berätta! Har du några frågor eller funderingar så får du gärna maila, så kanske jag kan tipsa lite. Jag tycker för övrigt att det är världens bästa jobb! ;)

Kommenterat 2011-01-18 / 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0