Resan del 2!
PUBLICERAT: 2011-01-18 KLOCKAN: 17:09:49


Party a´la Puerto Rico!


Jag var ute & festade vid två tillfällen i Puerto Rico. Ena gången med kompisar ifrån Partille & andra med mamma.
Jag har oftast väldigt roligt när jag är ute med mamma & denna gången hade vi det verkligen. Vi var på Harleys (där det mesta folket var..) & rockade loss totalt. Det va 80% ungomdar & mamma kände sig väll inte allt för avslappnad ibörjan, men sen slappnade även hon av. Jag tycker faktsikt att hon passade in bland allt galet folk.

Måste berätta en rolig grej
. När vi precis kommit till Harleys kom det fram en halv nördig kille & frågade vad vi ville dricka. Jag kände mig o bekväm & vi gjorde allt för att inte titta på honom så att han skulle ge sig & gå därifrån. Det gjorde han inte utan fortsatte att fråga oss tre ggr till. Efter ett tag förstod jag/vi att han jobbade där. Pinsamt värre & vi som verkligen inte var trevliga emot denna kille. Frågan är om det var vi som hade för mycket alkohol i kroppen eller om det var killen som inte visste hur man skulle sköta sitt jobb snyggt..?=)

Vi träffade på tre spanjorer som gjorde våran kväll extra lyckat. Det är alltid lika kul att träffa skoj folk ute på krogen. Dessa tre killar var golf proffs & därför blev ena killens namn under kvällen "Tiger woods" !

Mamma vill alltid gå hem alldeles för tidigt varje gång vi är ute, denna gången blev det inte så! Det bevisar att jag måste åka till utlandet med mamma för att hon ska palla med trycket 100%!=)

Här kommer lite party pics..

(Även filmer senare..)










Mamma med Tiger..=)


Här kommer lite pics ifrån denna andra galna ute kvällen..:)


Förfestade gjorde vi på Mackan & Sabines hotell.
(Här med hans goa mamma & son)

Syssling med Cewin..








=)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

ni ser ut att haft super skoj!! härliga bilder!

Kommenterat 2011-01-19 / 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0