Söndags kväll....
PUBLICERAT: 2011-01-23 KLOCKAN: 19:44:45


& jag kollar inte på handbollen som typ alla andra(men självklart hejar jag på dom..), utan jag sitter istället & väntar på att mitt favorit program Solsidan ska börja. Fasiken va bra det är, det får mig nästan att längta till Söndagarna som egentligen inte är min dag alls. Eftersom vi hade en massa blåbär ifrysen slängde jag ihop en blåbärs paj för en stund sedan. Kände att jag var värd det ..=) Just det va änna längesedan jag var värd nånting nu tycker jag..? Håller ni inte med om det..?! Perran måste nästan sakna "jag värd det"...

Denna veckan har jag fullt upp(fan va jag 'älskar det..!) Imorgon börjar jag morgonen med att plugga(teori) jag längtar nästan lite till det. Jag är så jäkla motiverad & det går verkligen bra för mig nu. På kvällen ska jag till Sanne & fixa mina naglar som just nu ser ut som tredje världskriget! Denna gången ska jag prova på ljusrosa naglar- Gillar`t!

Min Tisdag kommer att bestå av plugg(teori, matte & svenska..), träffa Stina som ska hjälpa mig med ett cv så jag kan söka en massa jobb(flygvärdinna jobb!!) & kvällen kommer att avslutas i Majorna där jag & Lindis ska att gå på våran första Bachata lektion - Längtar!!

Nu vet ni va jag ska göra dom närmaste dagarna...=) Titta in senare då jag kommer att blogga om helgen som jag har tillbringat i mysiga Lysekil.


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Sofie

Måste man inte ha utbildning för att jobba som flygvärdinna?

Min vän utbildade sig innan hon fick jobba som det.

Kommenterat 2011-01-23 / 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0