Mars!
PUBLICERAT: 2011-03-02 KLOCKAN: 23:25:59


Vilken lycka det är Mars & man känner verkligen att våren är här om bara ett par veckor. Idag var jag ute med Converse skor för första gången värsta vårtecknet tycker jag. Ihelgen ska det bli fem plus grader & sol i denna staden. Jag älskar Göteborg på sommaren/våren! Jag märker verkligen att jag blir piggare & mycket gladare av att det är ljusare ute - underbart!

Idag betalade jag in halkan ,har den snart & det känns verkligen som ett stort steg närmare körkortet, tänk att jag snart är i mål känns helt jävla fantastiskt! Några lektioner till sen blir det uppkörning & teorin är jag snart klar med! Den dagen jag tar kortet ska jag ha "champange fest" med billig sådan..:) Så mycker jag längtar efter det kortet som jag gör nu har jag aldrig gjort innan nu nu nu.....

Ikväll har Gina & Camila varit här & jag tycker det är förbaskat sköj att vi fortfarande pratar & ses trots att vi inte jobbar ihop längre, bra skit till folk det gillar jag.

Jalla nu dissar jag bloggen för big brother fralla.


Hade ingen bild..-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0