Mitt 2012!
PUBLICERAT: 2012-02-07 KLOCKAN: 21:59:49

Hej på er!
Fick lust att blogga så varför inte. Tänkte dra en "kortis" om mitt 2012.
Nyår tillbringade jag hemma här i Sävedalen tillsamans med familjen, syrran & hennes Daniel, mamma, moster & mormor. Bra folk att fira nyår med. Jag invigde min guld klänning som jag fått av Lindis, som bara är så snygg! Tre rätters blev det såklart, dans till Saade, Lars Kristerz & all annan halv kass musik men som jag ändå älskar. Fyrverkerier blev det, jag rekomenderar inte Rustas!!  Katastrof kassa men skit samma fin fint var det & lät gjorde det med- huvudsaken! Vi avslutade 2011 med att skåla in det nya året med Moet(heter det så?) som enligt mig är "bratit"  ha ha. Jag är van vid Asti,Törley osv(den lite billigare fejk skumpan) på nått konstigt sätt blev det lite mer märkvärdigt. Det tackar jag Daniel för er, Alexandras(min syster) goa kille!
Jag & mamma gjorde en weekend i Italien Rom. Jag hade aldrig varit där tidigare. Vilket land. Folket var fantastiska trevliga & hjälpsamma. Pizzorna va "himmelskt" goda, Fontana di trevi måste upplevas, Colseum var häftig,t ett plus i kanten var att vi träffade en film producent som gjorde vårat besök på Colseum mycket bättre. Vatekanen där var vi, men kom inte in (jag & mamma hade klätt oss lite fel, inga långkjolar på oss inte..)!=) Pub/ disco livet svek, katastrof! 2 klubbar hittade vi & typ 10000 glass barer. Lägenheten vi hyrde var däremot ett stort minus. Iskallt, mögligt, allt man tog på gick sönder,nästan iallafall. Eftersom vi bara skulle bo där i 3 dagar stog jag ut, men vilken härlig känsla det var att lämna det stället! Hyresvärden var däremot mycket trevlig. Sista kvällen styrde han upp middag & fest i våran lägenhet. En upplevelse som inte går att återberätta men såhär iefterhand kan jag säga att jag fått uppleva en "italiensk gris fest" fy fan!=) En fantastisk resa med en fantastisk person mamma är den bästa ..♥ Det var inte sista gången vi var iväg ihop! Jag ser redan fram emot nästa Italien resa!


LCHF japp ni läste rätt. Jag ska alltid falla för "inne grejer" Lchf är den senaste dieten , där man inte ska äta några kolhydrater utan bara en massa fett & tydligen gå ner mycket på det. Jag gick in för det till max, läste dagligen om recept osv på nätet, köpte Katrin Zytomierskas bok som gått ner en massa kilon på Lchf. Bestämde mig för ett start datum, det höll i 5 dagar innan jag gav upp. Inte min grej alls ! Typiskt mig att gå in för det till max & sen bara skita i allt. Jag tränar istället 4-5 dagar i veckan & skippar ris, pasta, bröd, potatis. Det får mig att må perfekt & det funkar för mig!
Just nu laddar jag upp inför melodifestivalen i ihelgen, Linnéa fick det av oss i julklapp & hon räknar ner dagarna lika mycket som jag, det kommer att bli grymt!

Nu vet ni lite hur jag har det..=)
Hoppas allt är bra med er..♥


Nyårs klänningen!



Finaste!



Fontana di Trevi - Fantastico!





"Våran uteplats" Not Frrrääässcchhtt !

Hyresvärden Riccardo!



Kommentarer
Kommentaren skickades av: Maria - Bloggdesign & foto

Söt blogg du har :)

Kommenterat 2012-03-27 / 15:47:14
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0