Nu har jag tid & ork...
PUBLICERAT: 2009-08-20 KLOCKAN: 13:14:36

Hej,
inte haft den bästa uppdateringen på bloggen,men varit alldeles för trött & ingen tid för bloggen,Alice har tagit den mesta tiden kan man säga=) Det är lite omtumlande att komma hem ifrån sjukan,igår hade jag en riktig depp dag,grät hur mycke som helst fast att jag är världens lyckligaste,har nu två friska barn,två super söta prinsessor & en underbar man som har varit det abslout bästa stödet för mig! Sen är jag otroligt tacksam över familj & vänner som ställer upp så,känns så skönt speciellt dom här första dagrna..
Malin ska ta med sig Linnéa till Härlanda tjärn i eftermiddag,så himla tacksamt!
Tack Ansi för igår,guld värt!
Har verkligen varit full rulle sen vi kom hem med en massa besök, tack för alla fina pressenterna vi fått!
Linnéa är världens stoltaste stora syster,vi har en mini mamma här i hemmet,så gullig!
Nu ska Carro med super svullna bröst,kanske inte jätte intressant att veta men helt sjukt va stora & svullna, så idag är jag en Carro Rosing,iallfall nu jag äta Ha en bra dag ute i sommar värmen,värmeböljan som kom idag & försvinner imorgon typiskt sverige väder!




Farmor Raila & Linnéa...

Fin besök ifrån Norge..
Karin & David

Stolt pappa...

/
Carolina Rosing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0