Pling tips...
PUBLICERAT: 2009-08-21 KLOCKAN: 22:48:19

Hej,
Oj oj oj precis lagt Alice, men glömde att hennes skrik tid börjar nu & håller på fram tom 05.00 på morgonen =( blir jag som tar första natten utan sömn!  Varför är det så himlans lätt att tvätta men så himlans jobbigt att vika all tvätt? Ligger ren tvätt i hela vårat sov rum,får ångest av & komma in där så imorgon måste jag ta tag i tvätten!!
Jo, pling tips med det menar jag micro mat köper aldrig det,för är faktsikt för himlas duktig på att göra riktig mat men hittat en favorit ifrån vikt väktarnas rätter, pasta rullar fyllda med spenat & ost så himla god & till det måste  man ha tomater,testa den rätten jag lovar ni kommer inte bli besvikna=)!
Jag ammar ju som sagt nu & sen jag började med det så har jag drömt en massa dom få små stunder jag har fått sova=)  mardrömmar ,riktigt jobbigt ngn som vet om det har med amning att göra?!!
Ni som undrar varför jag inte nämnt nånting om mamma,hon är i Skagen & är inte hemma ihelgen så är mamma fri där har ni anledningen=)Nu ska jag pussa lite på min kärlek har blivit alldeles för lite av den varan den här veckan,så ska vara lite puss generös & ge han lite kärleks pussar=) Ha ha!
Sov gott & sov gärna för mig med ...=)



Vika tvätt ångest,måste ta tag i detta!!

Favorit just nu...

Mycket stolt mamma till dessa två prinsessor!

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0