SÖMN!
PUBLICERAT: 2009-08-22 KLOCKAN: 04:22:59

Jag behöver verkligen sova, är så trött sitter här nu kl är snart halv fem ligger & lyssnar på Alice som skriker hela tiden ingeting hjälper jag har vaggat henne,burit henne a gjort allt men allt är fel! Måste ju vara kolik vad skulle det annars vara?! Jag fattar inte hur jag /vi ska klara av att ha det så här på nätterna, usch ser just nu bara svart!
Då vet ni vad jag har för mig, gör allt för att minstingen ska sluta att skrika,tog en blogg paus i allt skrik!



/En mycket trött Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Åsa

Hej vännen!

Hoppas verkligen att det blir bättre snart. Det kommer ordna sig.

Grattis än en gång till er lilla prinsessa. Hon är så söt och Linnéa måste vara den stoltaste systern!

Många kramar Å

Kommenterat 2009-08-22 / 10:02:10
Kommentaren skickades av: Katti

Lägg henne på mage över ditt knä eller lår och håll henne med ena handen under hennes bröst och arm. Banka på rumpan med andra handen... Hjälper lite, men inte mycket... Köp sånna droppar på apoteket och ge tio minuter innan matdax. :) Hjälper destomer. :) Det hon antagligen skriker för är gaser i magen. Tarmarna är inte färdiutvecklade och när hon ammas får hon med luft ner i magen. Puss. Håll ut. Kram Katti gamla dagistanten...

Kommenterat 2009-08-22 / 19:44:40
URL: http://kattitingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0