Gott nytt år
PUBLICERAT: 2009-12-31 KLOCKAN: 15:36:29

Idag är det nyår, denna dagen är inte min favorit dag men känner på mig att kvällen kommer att bli super! Jag & Perran ska äta mat här hemma bara jag & han a´la romatiken flödar =) Vi va på feskar bröderna idag & köpte en massa god mat..

Sen åker vi till mammas kusin med familj + min mormor & firar nyår där,så nu vet ni vad jag kommer att göra! Gott nytt år på er & tänk lite extra på mig..

Yektas inlägg ha ha fy vad jag skrattade när jag läste det,roligare är det om man känner henne.
Jalla Jalla nyårs fralla...





Min svärmor skickade dessa bilder på Linnéa super skidåkarn,hon har det hur bra
som helst,hon avslutade vårat samtal tidigare idag med säga
JAG SAKNAR INTE DIG MAMMA ELLER PAPPA!
Snällt av henne!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0