Måndag
PUBLICERAT: 2009-12-28 KLOCKAN: 14:11:26

Hej,

Morgonen började med att Nur kom förbi,efter det har Lindis varit här så har prioriterat att vara social idag & har därför inte bloggat =) Alice & Linnéa är förkylda,jobbigt det är med förkylning varför finns det?!! Alice är lite sådär extra gnällig & jag älskar`t INTE!

Om en stund ska jag ta mig in till stan för att fixa mitt hår GÖTT! Linnéa fick en barn dator i julklapp & när man frågar henne hur det går när hon sitter vid den svarar hon nästan ALLTID

- Jag bloggar inne på internet,det går bra!


Ha ha kan känna att hon går i mina fotspår,blogg är bra skit!


SNYGG den är...

Liten & smidig,datorn får följa med mig till Alicante den 5:e Mars =)

Bra va!? Ni kommer att få 100 % uppdatering ifrån Spain..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0