Mini nyår
PUBLICERAT: 2009-12-30 KLOCKAN: 22:17:46

Ikväll firar jag,Ahnna,Perran & Arild nyår eftersom dom jobbar imorgon & Alice är lite små sjuk så kommer jag & Perran att vara ensamma imorgon,första året någonsin vi inte ska göra nånting på självaste nyårsafton men kan känna att det kommer bli hur bra som helst ändå.

Vi har precis ätit värstans lyx maten en massa plock mat. Nu kom Ole precis förbi en kompis till Perran, våran "nyår" är perfekt.

Jag & Ahnna har precis suttit & skrytit en massa om våra bloggar & Ole tycker vi kan lägga ner det på en gång =) Ha ha Nej det bloggarna lever vi för=)!






Bilden fick bli svartvitt orkar inte se mitt gula hår..
Jag gillar`t INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0