Stackars min frisör
PUBLICERAT: 2009-12-28 KLOCKAN: 22:33:43

Hej,

Tycker en aningens synd om min frisör som fick hålla på med mitt i hår i nästan fyra timmar,fatta vad mycke jobb det är med det & ändå är det inte helt bra än! Saffi som min frisör heter(känner henne sen många år tillbaka) fick jobba över en massa,vi båda fick hunger anfall fick ta mat paus mitt i allt-sushi,hon fick se mig få panik & nästan börja gråta. Det hände mycke på dom timmarna jag va där & ändå kan man fortfarande se gula toner i mitt hår,inte alltid roligt att vara blond!

Tack underbara Saffi för allt jobb du la ner på mitt hår bara för att jag va så dum & köpte färg på Ica som slicade hela mitt hår,nu är det på bättringsvägarna eller mycket bättre!

From idag kan man kalla mig CAROLINA ALBINO! Okey att jag varit ljushårig i många år men så här ljus har jag inte varit sen jag va 15 är inte riktigt van! Se upp folket så att ni inte blir bländade.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0