Tatueringar
PUBLICERAT: 2009-12-28 KLOCKAN: 14:24:15

Hej,

Jag har två tatueringar, en sol på ryggen som jag gjorde när jag va 16 år som jag känner har blivit jag!Problemet är bara att den är sne,den gjordes hemma i mitt kök när inte mamma va hemma,av någon kille som jag fått nr till. Sjukt hur vågade jag det & hur snäll va jag emot min mamma som inte ville att jag skulle göra det!!?

Min andra tatu är en ödla som sitter nedanför magen som jag hatar,va en riktig impuls tatuering.Vaknade en morgon & kände att en ödla hade varit fint,så åkte hem till en kille i Partille som gjorde ödlan jag ville ha snabbt gick det & det bästa av allt billigt. Va 16 år när jag gjorde den med. Hur dum får man lov att vara. Tur att den inte är överdrivet stor.

Det jag vill komma till att solen på ryggen vill jag fixa till & skriva barnens namn i den,funderar på om det kanske ska bli mitt nyårs löfte =) att faktiskt ta tag i att göra den snygg för jag gillar den,ödlan hade jag kunnat sudda ut den så hade jag gjort det IDAG!! =)

Tack & hej Ödlan släng dig i väggen pastej...

Mina två lyckade tatueringar ..


En vacker dag kommer denna att bli snygg..

Man ser inte så tydligt,synd att den inte va så här svag i verkligheten!


Hoppas inte Linnéa & Alice går i mina spontana tatuerings fotspår...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0