Yekta gästbloggar
PUBLICERAT: 2009-12-31 KLOCKAN: 15:27:15


Hej hej  Yekta här. ni som inte vet så e ja barndoms kompis till blogg drottningen själv. 

Trodde ALDRIG att ja skullle ge mig in i detta bloggande men just nu e ja tyvärr TVUNGEN till det efter som  Carro e så himla osocial som vanligt och sitter å pratar i mob, så då tänkte ja oxå blogga för första gången.

Fattar inte syftet med detta bloggande som folk tjänar pengar på,  de inte så så att man räddar alla världens fattiga barn direkt eller botar AIDS  direkt, men men det finns väll någon individ där ute blir glad av att läsa carros mat recept och se hennes nyaste inköp från Gina Tricot.

Som sagt de e nyår idag och jag e så deprimerad över de. WHAT TO DO????? önska ja ha de 6 barn å 7 barnbarn så kunde ja iaf ha en anledning till att sitta hemma. Eller ta en resa till Indien och meditera bort mig från verkligheten.

Men men tillbaka till verkligheten., Linnea e inte hemma och Alice sover . FATTAR  NI HUR TYST DET ÄR i stugan  ELLER? Idag behöver jag iallafall inte vitt vin för att varva ner. och stänga av barn skrik... Ska nog ta å väcka Alice snart har saknat hennes anniskte.

Vet ni vad HA DE BRA Å GOTT NYTT ÅR..... jag har redan tröttnat på att blogga, detta gör mig inte smartare eller snyggare... hoppas ni får ett bra år  och vinner extra pengar, föder några barn till och festar extra eller bara lever livet som de altid har varit. TA hand om er vilka ni en äre som läser dessa bloggar.

Detta va mitt "POSITIVA" bidrag .. Have a nice day .. peace out.

P.s
Jag skrev lite ord som "jävlar" och "fan" men carro ändra detta till himla istället. Vi måste ha lite respekt för de äldre som läser hennes blogg har jag förstått..... ( de finns antagligen normer och regler för allt i dagens samhälle)
// Yekta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0