Allsång på Liseberg...
PUBLICERAT: 2009-07-27 KLOCKAN: 20:58:28

Heeeej,
Kollar just nu allsången med syster, bara älskar allt med Allsång känner mig lixsom som hemma när jag tittar på det Gösta varning på mig,sitter & sjunger med & Sara vill bara byta kanal,tur att man är olika!
Min man ville vara extra gullig ikväll så erbjöd sig att åka & handla å frågade vad jag va sugen på, Sia chocklad glass blev svaret den fanns inte & isället köpte han en annan sort det blev laktos fri glass (Perran missade att läsa på förpackningen) sött  ha ha men skippar glassen ikväll,konstigt med tappade glass suget!=) Kräsen är man vettu!
Såg precis på reklamen om en ny skiva jag vill ha,Ljuva spanska låtar...så den får jag se till att fixa!

Hörs imorgon....

Detta är ingen glass för mig...

Denna vill jag ha!

/
Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Malin

Åh, Carro! Jag tycker så mycket om din blogg, den eller rättare sagt du, har sådan otrolig livsglädje! Hoppas du och din familj mår bra, kram Malin

Kommenterat 2009-07-27 / 23:56:55
Kommentaren skickades av: Anonym

Så Agda, 75 år, gillar allsången?

Kommenterat 2009-07-28 / 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0