Det blev en sån där härlig sommar kväll...
PUBLICERAT: 2009-07-29 KLOCKAN: 23:00:26

Heeej, Hemma igen efter en super härlig sommar kvälls grill party på Blanka vägen,det blev som jag ville hyfsat varmt ute & inget regn perfekt. Riktigt gott,Linda hade fixat en fransk potatis sallad med 3 såser som ett litet tillbehör kan man säga=) till det hade jag med mig lax som vanligt,jag grillar alltid lax,de andra hade kött.. Man kan ju undra om jag & Linda verkligen gått i skolan,värsta är att jag ligger snäppet under,två idiot exempel ifrån kvällen: Linda berättar att hon fick 0,0 på högskole provet(vilket hon inte är stolt över)då jag frågar:Är det bra eller? Fattade ganska snabbt att det va en dum fråga jag ställde,aja frågar man inte så får man heller aldrig veta=)
Vi satt & pratade om Norges bidrag i Eurovison,Fairytale låten då jag frågar:Vad betyder det?Linda svarar:Älva jag reagerar inte mer på det förrän Sara börjar skratta & säger att det betyder saga hm bra där=)
Linda ordnade upp lite fiskedammför dom små barnen ...
Tack för en super kanonens trevlig kväll på Blankis vägen!
Jag & Sara tog en tripp till Maxi efter detta en snabbis,med värk i rygg å allt  så tog det ungefär en timme att gå ifrån frukt avdelning till mejeri kylarna..=) Iallafall blev igenkänd av hon som satt i kassan, som önskade mig lycka till & sen så sa hon ,du har en liten sen tidigare va..Herregud tänkte jag hur kan hon känna igen mig,måste vara något mycket speciellt med mig! Maxi status till mig=) Nu ska jag be Perris om lite massage,bortskämd som jag är så vet jag att jag får det så jalla jalla nu ska jag få helkropps massages fralla=)


Linnéa a´la Byggare bob...


Elvis fick givetvis oxå tillbrina kvällen med oss..

Lindas la specialle...





Nämen titta,en EJ laktos fri glass har jag nu i min frys..=)

En sak till älskar att få komentarer,så gärna mer av den varan...

/Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0