Du o Jag,.,
PUBLICERAT: 2009-07-16 KLOCKAN: 09:20:40

Godmorgon,
idag börjar det som jag i vanliga fall längtar ett helt år efter, Du o Jag(ett grymt cover band) ska spela på after beachen i tre dagar,det är så grymt bra drag när dom spelar & jag är alltid super taggad,i år är det lite lugnare på den fronten,har bestämt mig för att gå dit idag sen skippar jag fred &lörd,du vet jag som inte kan stå still utan älskar att hoppa & stoja ska idag stå där som en riktig Gösta & små sjunga med låtarna & titta på Karin & co(¨åker till Tylö idag) som ska röja som fanken,i år får dom dricka en drink & hoppa för mig med...=)
Sa det till Perran härom dagen,när bebisen är ute & jag är i form igen ska jag göra följande':
* Hoppa studs matta
*Springa 8:an
* Hoppa hopp rev
m.m

 Ha ha allt som jag abslout inte kan göra nu,å andra sidan så tror jag att detta "lugnet" kan vara bra för mig,pigg är jag iallafall..=)
Nu ska jag fixa frukost,duka upp vid vårat bord vid vattnet,så himlans mysigt!
Tack & hej nu får jag se när jag bloggar nästa gång pastej...

Tylösand afterbeach -08

I år en mycket lugnare Carro..=)


Ha en bra dag...
/Carolina rullgardina

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna Gaberud

som alltid får jag mig ett skratt..du verkar vara fylld av massa överskotts energi nu.... men snart carro... och du , du får gärna springa 8:an med mig, skulle jag vilja se..hehe

Kommenterat 2009-07-16 / 10:50:07
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0