Fin fina pippi tröja...
PUBLICERAT: 2009-07-26 KLOCKAN: 16:15:10

Hej.
Blev en kortis tripp till Lindis idag,ica Maxi nu hemma igen hos tvätten...
När Linnéa fyllde år  fick hon en pippi tröja av mormor som hon stickat,så himlans fin jag som inte tycker om rött(hatar den färgen) så istället för den "vanliga" röd/blå pippi tröjan så blev det rosa/blå istället perfekt,nu har jag beställt en till den lilla med så systrarna kan ha lika dana,tur att man har en mormor som är proffs på det där med stikning!
Nu gör Perran mat,oftast jag som gör det i denna familjen men idag är det hans tur att vara mäster kock hemma gjorda pannbiffar står menyn,eftersom jag är a´la tråkig vegetarian så får jag äta Korn köttbullar =( Inte allas lika gott men funkar!
Hörs ikväll...

Jalla jalla hunger anfalls fralla!

Visst är den fin!!?

Min man i köket...

/Carr
o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0