Nu har det hänt...
PUBLICERAT: 2009-07-28 KLOCKAN: 21:57:19

Det som jag inte riktigt ville skulle inträffa,Mamma har bokat sin resa 29e Januari- 5e Februari ska hon ut & resa med en kompis i hela fem veckor,givetvis är jag glad för hennes skull & tycker det är häftigt att hon ska genomföra detta som hon pratat om inågra månader men för min del blir det tomt,hur ska jag klara mig???!!! Fy får panik bara jag tänker på det,börja räkna ner dagarna redan nu=) Nej är inte besatt av mamma men jag klarar mig helt enkelt inte utan henne,hon betyder mycket för mig, & ja jag är väldigt mammig!=)
Sitter just nu hemma i soffan med en vete kudde på ryggen ömmande värk i ryggen & små värkar ,så vem vet den lilla kanske är på utgång kan ju alltid hoppas!!
Mona va trevligt att min blogg är inlagd på dina favoriter,härligt med en trogen blogg läsare som dig!
Nu ska jag värma min räddning vete kudden för 20:e gången,tur att jag har den!
Hörs imorgon,ifall inte den lilla har tittat ut...

Jag & min älskade vete kudde...=)
/Carro


Kommentarer
Kommentaren skickades av: kicki jonsson

Du kommer att klara dig alldeles utmärkt utan mig. Men det kommer att kännas konstigt, även för mig. Det är ju bara det att jag måste ut och resa medan man kan.Det har ju liksom inte gått förut, och tiden rinner iväg, när man passerat 50++++

Kommenterat 2009-07-28 / 22:45:48
Kommentaren skickades av: Mona Thelander

Hej Carro!

Ja , jag har läst dina blogg med stor glädje. Från början för att få veta vad mamma Kicki hade för sig. Sedan tyckte jag det var så roligt för att du var så vansinnigt positiv till alla vardagliga händelser. Du skriver så roligt och lättsamt, så man vill bara veta mer om dig!

Nu håller jag tummarna för dig och väntar på att Kicki ska sms:a och berätta om den nya lilla livet.

Jag ska fixa rogivande spansk musik till dig. Blir säkert bra att amma till.

Tusen lycka till kramar från Mona

Längtar redan till i morgon för att få veta vad som hant under natten med dig

Kommenterat 2009-07-28 / 22:56:36
Kommentaren skickades av: banana

haha, jag är förvisso inte gravid med ett barn, dock med en liten vovve som kommer på torsdag nästa vecka, hihi, men sådär sitter jag med soffan alltid, med en kudde bakom ryggen ;) kram på dej!!

Kommenterat 2009-07-29 / 09:04:57
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0