Sista semester inlägget ...
PUBLICERAT: 2009-07-24 KLOCKAN: 13:19:39

Hej.
Nu va det ett tagsen jag bloggade,detta blir sista semester inlägget på söndag är jag hemma i Sävedalen igen efter har varit här i tre veckor,ska faktsikt bli skönt att komma hem.
Har haft i ett par dagar nu en massa samandragningar & stikningar i rygg & som även går ner i benen,man känner att nånting är på gång så vem vet snart kanske våran lill prinssesa tittar ut,Linnéa längtar en massa efter lilla syster nu.
Här är allt bra idag är det fint väder välbehövligt efter går dagens regn,fy va rastlös jag blev ingen höjdare att vara här när det är trist väder men ska inte klaga har haft fin fint  nästan alla andra dagar!
Linnéa blev fyra år den 17:e Juli så hade tårt kalas här...
Igår tvingade jag med mig Sara ner till stranden med Linnéa & fiska krabbor,jag märkte ganska snart att det inte riktigt va min grej just nu höggravid & hala stenar hmm men jag försökte iallafall,slutade med att vi inte ens fick tag på en endaste mussla,så efter tio min fick vi muta Linnéa med att gå tillbaka upp till oss & spela krocket som tur va gick hon med på det så med en tom hink traskade vi upp ifrån stranden...
I Tisdags va jag på VÄSTERHAGEN i Haverdal en dans bana ute i skogen där Scotts spelade,va sådär körde bara en massa covers & givetvis hade det varit roligare om man kunde dansat,men som sagt next year då ska jag dit igen & dansa för fulla muggar! Idag är jag jätte stolt & lite små känd kan man säga  ha ha skickade in en bild på mig & Ljungberg till klick då man kunde vinna bio biljetter,idag när jag sitter & läser tidningen på morgonen & plötsligt ser mig själv blev jag förstårs dunder stolt,så nu alla läsare gå & köp tidningen & rama in den bilden=)
Idag kanske vi tar en sväng bort till Vilshärads bonde after beach där drängarna ska spela=)  ha ha kan bli roligt att se...
Nu va det färdig bloggat här ifrån Halmstad,nästa gång befinner jag mig i Sävedalen & det innebär regelbunden  bloggning.. Tingeling Tingeling så hörs vi!


Va en sväng i Tylö när Du & jag spelade..
Alex & Karran fick rocka för mig med i år!=)


Linnéa på sin fyra års dag...



Kärleks bilden på mig & Cathrin..=)

Kalas dax...

Alltid du & jag mormor.. vi rockar!

Krocket spel,jag gav upp efter tio min..=)


Lyckat krabb fiske...

Nämen titta ..=)

/Carro














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0