Vilket väder...
PUBLICERAT: 2009-07-31 KLOCKAN: 10:09:20

Hej hej hallå,
Va händer med vädret? Regn & storm ute skönt att man inte ska börja jobba på måndag & behöver ha ångest över att det inte är bra väder sista dagarna på semestern, jag ska inte jobba på jätte länge nu när jag ska vara mamma ledig känns lite små konstigt då jag älskar mitt arbete & tycker om att jobba men ska bli mys att vara hemma med två prinssesor,känner jag mig själv rätt så kommer jag ha min rastlösa dagar men som tur är så är det många som är mamma lediga i höst!
Ullan står nu utanför Ullevi i regn ställ & ska stå där hela dagen,fy vilken mardröm tänkte jag skulle vara extra snäll & skicka ett mms när jag ligger här i soffan & gottar mig=)
Linnéas moster Alexandra ska  ta med henne till Bushuset idag,vilken höjdare för Linnéa att komma iväg på något så roligt!
Lill tjejen verkar inte vilja komma ut,trivs där inne i maggen åhh bara går o väntar på måndag är dagen då det är beräknat,drömde i natt att det va en liten pöjk som kom ut,herregud skulle det bli så, får vi extra jobb kan jag säga då måste ALLT lämnas tillbaka som vi handlat en massa flick grejer & en massa rosa som jag älskar´t!
Har idag inte lika mycke värk skönt men vem vet kanske är "lugnet före stormen"!
Ha en bra dag mina bloggis läsare...
Jalla jalla jag vill ha sommar väder fralla!

Min syster,Linnéas moster Alexandra...


/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0