Hur kan jag drömma om detta?!
PUBLICERAT: 2009-06-24 KLOCKAN: 08:59:55

Godmorgon,
Ha ha  ha vaknade i morse av att jag skrattade för mig själv,drömde om att jag & Yekta va vid vallhamra torg & snodde blommorna ifrån rabatterna, vi blev UPPTÄCKTA & jagdade i hela vallhamra området helt sjukt,trodde det va "sant" när jag vaknade innan jag insåg att jag drömt!=)
Idag ska det bli nästan 30 grader varmt shooo jag kommer bli som en stekt kyckling, men har smörjt in mig en massa idag med sol kräm så hoppas på att inte få mer dalmatin fläckar i ansiktet=)
Nu ska jag ut i solen...
Ha en bra dag!

Här va vi & snodde blommor  ha ha ...
Vallhamras fin fina torg=)

/Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0