Jag har det bra här i Norge...
PUBLICERAT: 2009-06-27 KLOCKAN: 09:37:29

Godmorgon, Nu sitter jag hos David & Karin i deras lägenhet mitt i centrum i Oslo, inte dåligt ända nackdelen är värmen, femte våningen ingen balkong,snäll som David är fick vi sova på soffan med en massa fönster utan persien + morgon sol,fatta hur det kändes i morse det kändes som om jag höll på att brinna inne,fick springa upp & skölja mig med vatten så varmt,la mig i ett hörn på golvet där det va skugga MYCKE BÄTTRE(Perran sa att man får smörja in sig med solskydds faktor om man ska fixa att sova här)ha ha! Det mysiga här är alla bilar & ljud utifrån,lite Barcelona feeling! Igår när vi kom åkte vi direkt till karin & Davids jobb(Rest)som ligger precis vid vattnet,när vi satt hos så betsällde David in KRABBA,BLÅ MUSSLOR,PILGRIMS MUSSLOR,HUMMER,RÄKOR,SCAMPIS fattar ni eller trodde jag va i himmel riket till det vin,öl & drinkar o självklart efterätt så lyx! Nu ska vi strax åka till havet & ligga där några timmar sen stan & Aker brygge mys a´la mys! Ha en bra dag i solen.. Puss på er=)/Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: ann-marie

Plötsligt funkar datorn.Haft trevlig kvällsunderhållning med Carros underbara liv.Tänk att få bo i svit i tylösand o äta skaldjur o drälla omkring o tom slippa andlig spis för den sköter ju Linnea. Kul att känna nån som lever så så man får en inblick i hur det funkar. Själv har jag bott i en stuga i Varberg ett par dar o fortsätter i en ´stuga obs stuga i skogen imorgon. Sov gott bland dina nattdjur. kram o hälsa mamma o njut hälsar den gamla geten

Kommenterat 2009-07-13 / 00:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0