Läkaren,Oluffsan häng,Mvc & Härlanda tjärn...
PUBLICERAT: 2009-06-24 KLOCKAN: 19:45:32

Godkväll,
Efter jobbet idag åkte jag ner till Partille centrum för att träffa läkaren angående sjuk skrivning, japp sjukskriven nu fram till semestern min livmoderhals har blivit kort så jätte viktigt att ta det lungt iallfall tre veckor till, shooo säger jag bara ta det lungt??!! Va fy va trist men är la bara att gilla läget! Efter det träffade jag Sara,hon köpte en kyckling sallad & jag sushi + fika ,så gick vi upp till Oluffsan (Partilles lilla mini ghetto )kan man säga för er som inte vet=) satte oss på gräset där o åt & lyssnade på musik riktigt härligt & riktigt varmt! När vi varit där en timme blev jag såklart lite små rastlös så blev en sväng i Allum innan jag skulle möta Perran & gå till Mvc & träffa barnmorskan,iallafall i Allum fick jag handlat flipp flopps till mig & Linnéa, o smycken på rea,älskar att handla smycken på rea gärna färg glada ska dom vara så ringen jag köpte idag va en riktig Carro ring!!! Hos barnmorskan va allt bra ,pratade om förlossningen en massa som faktsikt börjar närma sig,även fast man varit med en gång innan så är det väldigt skönt att gå igenom all information en gång till! Efter det åkte vi ner till Härlanda tjärn där vi mötte upp Mammi,Linnéa & Sara,  ha ha måste bara berätta en rolig grej va ett gäng latin amerikaner där som bara pratade spanska,dom måste trott att dom va på Mallorca a´la charter resa hade en massa öl som dom la på kylning i vattnet bland alla små barn som sprang omkring  ha  ha öl på kylning vid härlanda tjärn?? ehh va,ni som vet vad härlanda är fattar nog va jag menar så var dom  än va som hade dom en öl i handen i badet också,härligt att se tog ett smyg kort som ja tänkte visa er=) Nu gör Perran räk sallad till oss &Linnéa har lagt sig!







Öl på kylning..  ha ha

Carro smycken...

Puss & Kram
/C


Kommentarer
Kommentaren skickades av: ahnna

Carro, jag blir glad av att läsa dina inlägg. Jag läser med din röst och säger shooo och ala och allt vad du nu skriver, högt. Har tänkt på dig och magen en massa idag. Jag har bara känt dig under tiden du haft Linneá och nu kommer ett till mirakel. Kan inte annat än att komma på mig själv med en WOW känsla. Kramen då gösta damen.

Kommenterat 2009-06-24 / 23:32:43
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0