Nyss hem kommen ifrån Italien..
PUBLICERAT: 2009-06-17 KLOCKAN: 17:45:53

Hej,
Precis hem kommen ifrån Italien,italien för mig IDAG är Blanka vägen hos Lindis..
Vi promenerade ner till henne efter jobbet ,har suttit på hennes altan & ätit en massa fika o frukt å lyssnar på en massa italiensk musik,vi har som "dröm" att ngn gång tillsamans åka till Sicilen på en liten weekend resa,hade ju varit så roligt, så våra samtal idag har bestått av italienskt prat(lindis pratar om italien varje dag) men idag hakade jag änna på det,snodde med mig en skiva ifrån henne "Solens mat" så den är just nu på på högsta volym här hemma!
Ikväll ska jag & Perran gå på La Casa tapas rest i stan,ska bli mysigt att gå på rest så här mitt i veckan bara vi &få äta spanish mat,alltså spanjorskan ska lixom besöka sina spanska mat rötter idag kan man säga!=)
Känner mig verkligen så ospansk man kan bli  ha ha (för er som inte vet så är jag halv spansk) har blekt pigment(blir alltid röd i solen)=),blond & kan Hola & Cerveza på spanska,men tapas det älskar jag så ska bli gott!
Jalla jalla ikväll blir jag spanjorska på heltid fralla!=)







/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0