Underbara Oslo tripp...
PUBLICERAT: 2009-06-29 KLOCKAN: 12:25:33

Hej,
Precis slutat för dagen kommit hem & måste ta det jätte lungt idag, an massa samandragningar=(,hoppas inte det är förlossning på gång redan?! Man får ju alltid den känslan när det är mer samandragningar än i vanliga fall,bara till & ta det lungt & hoppas att det går över!
NORGE/OSLO, va grymt bra,det va som att vara utomlands i typ Spanien eller Grekland,kanon väder,massa god mat,drinkar/öl (alkohol fritt för min del givetvis)och kanon bra sällskap,David,Perran & Karin är bra skit=)!
Kommer lite bilder ifrån ihelgen...

På väg in i Oslo..


Detta är himmel riket för mig =)




Vi utanför slottet...


Kolla in detta,betala 200 kr för att låta sina barn vara instängda i plast bollar!!



<3

Lite av mina Oslo bilder..
Ikväll blir det grillning -GÖTT!
Jalla jalla jag dör av svett attack fralla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0