Härlig dag..
PUBLICERAT: 2009-05-29 KLOCKAN: 20:03:07

Hej,
Vilken härlig dag SOMMAR, hittade mig en bikini, glad... det va verkligen på tiden, efter jag köpt min bikini träffade jag Teresa på Condeco & drack en Jordgubbs, Mango smothie i värmen inte helt fel såg Bobby när vi satt där med =)  ha ha ha Carro the kändis freak! Efter 40 min va jag rastlös & ville titta lite i affärer blev H &M & Gina tricot innan Teresa bara ville ut i solen igen vilket inte va så konstigt handlade mig ett par tights, linne & ett par örhängen som va så mycket jag ett par rosa hjärtan!
Har letat länge efter ett par"svarta söndriga tight" hittade det idag på Gina men fanns bara strl L kvar givetvis så ringde runt till alla Gina i stan & slut överallt=( Kom till slut på min kompis Ullis som bor i Linköping,ringde henne o bad henne gå till Gina där & javisst ett par M kvar så nu ska hon skicka dom till mig sån tur !!=)Tack Ullis för hjälpen!
Satte oss en stund vid vallgraven & åt glass med ,en helt underbar dag på stan tillsamans med min Teresa!
Har nu varit ute med Mammi & Linnéa på grill platsen & ätit glass ,kom precis in & ska sätta igång med maten tacos men innan dess ska jag ta mig i kragen som det heter o gå ner till källaren & leta fram Linnéas Flamenco klänning.
(Glömde ta med mig kameran till stan Teresa skickar några bilder till mig imorgon som hon tog med sin kamera)



Snygga grejer va riktiga Carro kläder/Örhängen!

Kramis/C

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0