Heldag i Lidköping...
PUBLICERAT: 2009-05-21 KLOCKAN: 20:58:52

Hej hopp,

Kom hem från Lidköping för några timmar sen har haft en kanonens dag lugn & stillsam kan man säga!! Det kan jag behöva!
När vi kom fick vi våfflor med hemma gjord sylt(sån god som bara mormor kan göra) ,med grädde !
Vi brukar alltid gå på stan när vi är där men eftersom det är "röd " dag idag & vi va i en små stad så va allt stängd förutom Åhlens hmm så vi hoppade det typiskt jag som ville köpa ost på torget!
Vi har idag besökt fem lekplatser sket kul på mindre än en halv timme!(Men Linnéa tyckte det va super)Gick även förbi en dagis gård som jag inte tyckte såg allt för rolig ut så laddar upp en bild på den!!=)
Till middag så lyckades JAG övertala mormor att vi skulle köpa pizza vilket inte är lätt med tanke på att varje gång man är hos mormor så ska det lagas en massa mat o man ska bli så där rejält bortskämd men idag blev det pizza. Jag & Perran orkade inte äta upp allt vilket innebär att är man hos mormor så slänger man inte mat utan man fryser in det som blir över, precis då mormor bestämt sig för att frysa in våra "rester" så spillde jag ut en flaska mineral vatten över the food hmm typiskt mig men lilla mormor sparar ändå o fryser in a´la mineral vatten cappriscosa=) Så gullig är hon!

Tack för idag Mormor !
Nu ligger jag & sara hemma i sängen o äter en massa godis o kollar på " Hjälp jag är med i en japansk tv show" riktigt roligt faktikst!
Slut bloggat för idag!

Vi anländer till Magdalena gatan...





Den roligaste dagis gård jag sett  ha ha finns mycke för
dom små barnen att leka med ..
(Va bara tvungen att ta kort)


A´la romantik...

Pizza med en liten mineral apretif touch!

Jag & min mormor rockar!
Jalla jalla hörs imorgon fralla!!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Men Guuuud vilken cool mormor, jag vill ha!!

Kommenterat 2009-08-18 / 18:51:03
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0