Stan, Maxi ,Mammi & nu äntligen hemma...
PUBLICERAT: 2009-05-22 KLOCKAN: 22:35:29

Heeeeeej!!

Gjort en hel dag på stan idag tillsamans med Linnéa, Malin o hennes Alicia , Nellie  & Teresa, Det va ju inte bara vi som va på stan utan 1000000000000 personer till herregud va folk måste varit en sån där "typisk" gå på stan dag idag. Köpte mig iallafall två kläningar en såg jag ut som en upp stoppad flodhäst i (provade den nu när jag kom hem) den andra va kanonens stog i kö i 20 min på cubus tills det äntligen va min tur att betala va på rea 70 kr istället för 300 kr perfekt! Köpte mig även lite turkosa smycken ifrån indiska herregud va jag unnar mig!=)
Linnéa & Alicia rockade loss till sing star inne på Åhlens till (Nanne grönvall) så söta.
Hittade även en söt dress till den lilla i maggen kunde inte stå emot så köpte den, visade Perran när jag kom hem & han tyckte den va super söt en vit dress med små rosa hjärtan Linnéa va också nöjd med att ha handlat till "lilla syster" som hon längtar efter så mycket.
Vi avslutade med Macdonalds som man alltid gör när man är på stan 2 kg tjockare kände man sig efter det + grymt sleten! Det va min dag på stan mys men super trött efteråt!
När vi kom hem va Linnéa ute & plockade blommor så härligt älskar våren / sommaren myslipys kan man säga!
Perran & hans pappa har jobbat på i badrummet hela dagen blir så himla snyggt, så duktiga är dom!
Jag & Alexandra åkte ner till Maxi o storhandlade så bra att ha en syster som alltid ställer upp & kör när ja  stor handlar eftersom jag inte har kör kort själv=( & perran jobbar alltid sent! Köpte Sushi till middag idag så gott , mamma hade gjort kyckling sallad till the big family men eftersom jag är tråkig vegetarian så kunde jag inte äta den så blev sushi men inte helt fel det heller!
Så nu vet ni mina kära blogg läsare vad jag har haft för mig idag!


Dessa guld "staty" gubbar tyckte Linnéa & Alli va roligast med stan trippen..
(Man gav dom en peng & då började dom röra sig)


Vi dom  super pigga...



Mammis kyckling sallad..

Flodhästen med sina 83 kilon äter sushi..=)


Till den lilla i maggen..

Visst va dom snygga?!
Jalla jalla nu ska jag hänga upp tvätten fralla!
En sak till Grattis Ahnna & Arild till lägenheten!






Kommentarer
Kommentaren skickades av: Emma

fasen va kul o läsa din blogg!! jag känner hur energin sprudlar ut ur datorn=) mycket trevligt! hoppas familjen mår bra! kram

Kommenterat 2009-05-22 / 23:54:46
URL: http://metrobloggen.se/ewc
Kommentaren skickades av: yekta

grattis ser att kaklet äntligen har kommit upp. snart kan ni duscha hemma.

Kommenterat 2009-05-24 / 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0