Rusta
PUBLICERAT: 2009-11-30 KLOCKAN: 14:58:31

Heeej,

Promenixen idag tog mig till Rusta, jag älskar Partilles Rusta som ett litet mini Ullared tok fräscht är det med ! Hittade ett ljusstake till köket, som jag känner mig nöjd med vet bara inte hur jag ska ställa blommorna, åh vilka problem jag har!:)

Va förbi Allum en sväng med fick syn på en plansch där det stog att en viss person skulle komma till partilles köpcentrum 6: Dec så då kommer jag att befinna mig där, inte själv utan med Ahnna såklart,vi måste ju ta kort till bloggen! Kan ni gissa vem det är jag ska träffa? :) En ledtråd:

* Snygg/Idol...

Nu har jag gjort mig en grek sallad- lunch dax! Kram på er!





Andreas Carlsson är det som kommer till
mitt hood Partille..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Josefine

Kommenterat 2009-11-30 / 20:13:07
URL: http://josefinestoltz.bloggpspotn.se
Kommentaren skickades av: Josefine Stoltz

Oj det förra blidde lite fel, men tror du inte jag såg att han skulle dit eller? Och vart är jag då? I hans city.. är jag där, är han här... är han där, då är jag här... blir tokig.. men i och med att jag är singel kkan du väl lägga in ett gott ord för mig;)

Kommenterat 2009-11-30 / 20:14:46
URL: http://josefinestoltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0