Candis är bäst!
PUBLICERAT: 2009-10-28 KLOCKAN: 21:50:25

Heeej,

Snart är min design klar,"Candis" som har gjort den är så duktig,super snygg design!Kan verkligen rekomendera henne för er som vill designa era bloggar!
Varit på yttligare en teori lektion idag,är verkligen roligt har nu bokat in min första kör lektion ska bli super kul!
Längtar tills jag står där med mitt körkort i handen:)
Nu ska jag kolla på Efterlyst & kolla in dom senaste brotten,så man blir ännu mer "rädd" föt att gå utanför dörren,sjukt men vågar knappt gå till affären på kvällen längre TRIST!Varför ska det finnas en massa människor som ska förstöra för andra?! För er som undrar så va maten sket god,ni måste testa-super enkelt & super gött!
Jalla Jalla jag kanske skulle skaffa mig en bodyguard fralla...:)


Dagens middags tips:)

Här sitter jag varje Onsdag i 2 h
på teori lektion!=)

Puss...



Kommentarer
Kommentaren skickades av: elinb

vilka fina barn. super söta.

Kommenterat 2009-10-30 / 10:42:32
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0