Carro & Kickis flyttfirma..:)
PUBLICERAT: 2009-10-30 KLOCKAN: 16:29:57

Halllååå

Fredag va gött,det innebär att Perran är ledig en hel helg skönt,hatar att vara själv så mycket på vardagarna som jag är!På Måndag går Perrans dröm i uppfyllelse han ska åka till Manchester & kolla på fotboll,M United i verkligheten,kan ni fatta att han är glad!!Inte lika roligt för mig som ska vara hemma tre hela dagar själv,kommer bli tomt men är super glad för Perrans skull att han ska få uppleva detta i "verkligheten" !
Idag har jag & mamma burit en massa gamla möbler ifrån en vind hem till henne,möbler ifrån min mamma & "pappas" tid när vi bodde i huset,konstigt att man kan få en massa minnen bara man ser gamla möbler! Men herregud va stark jag är,starke Carro kan ni kalla mig :) !

Ikväll är det Fredag,kan ni gissa vad jag ska göra då? Jo som vanligt blir det Idol & räkor! Sällskapet bli kanon Perran,svärmor & mamma -perfekt! Ha en super bra Fredags kväll!


Lill Häxan..:)

Flyttfirman AB...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Marita

Blir så glad när jag ser dig Carro. du är alltid glad och lyser som en sol.... söööötnos. kram från fyll... jag menar tant Marita

Kommenterat 2009-10-31 / 17:36:43
Kommentaren skickades av: Anna

Bra jobbat! Det är sååå jobbigt att flytta bara. Men helt klart värt det efteråt.

Kommenterat 2011-04-18 / 16:42:51
URL: http://flyttfirma.eu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0