Pinsamt...!
PUBLICERAT: 2009-10-29 KLOCKAN: 15:18:11

Heeej,

Idag har jag varit med om det värsta,hatar det! Börjar med att jag bestämmer mig för att gå ut & gå en power walk,lägger in en massa bra låtar i min Mp3(visst är jag hurtig:) ),blir att jag hamnar i Munkebäck, helt genom svett bestämmer  mig för att gå in på bolaget för att handla "lite" inför helgen,när jag ställt upp all dricka på bandet & ska betala så händer det värsta,jag hade glömt visa kortet hemma!!!Fy kö efter mig med.Finns det något värre än när det händer såna saker?Jag ursäktar mig snabbt & säger att jag bor i närheten & att jag ska traska hem & hämta det-yeah right kommer aldrig mer att sätta min fot på det bolaget!!

Linnéa är världens gulligaste,hons åg precis på mig att jag va lite trött,då säger hon..
- Mamma jag tar hand om Alices & hennes skrik så du kan vila...
Hur sött sagt va inte det då?Min stora 4-åring!
Ikväll kommer svärmor hit & ska vara här fram tom Lördag-trevligt! Måste visa er en bild på mitt nya knepp,för att få blogga ifred när Alice är på skrik humör! Jalla Jalla hörs ikväll fralla!


Alice älskar sitt skötbord-Smart va ?=)



Kommentarer
Kommentaren skickades av: Catrin

vilken super fin design du fått! ;)

Kommenterat 2009-10-29 / 20:15:36
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Anonym

Albin älskade oxå sitt skötbord, så då fick han ligga där o jag satt på tvätthinken o pratade i telefon... Det var ju före bloggarna o fb...:) /Charlotta

Kommenterat 2009-10-30 / 12:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0