En blivande stjärna?
PUBLICERAT: 2009-09-26 KLOCKAN: 00:25:38

Hej,
Många av er sitter säkert som jag fast klistrade framför tven när Idol går, nu är det upp till oss tittare vem av Piotr eller Calle som ska få vara kvar,frågar ni mig som svarar jag självklart Calle här är ju grym medans Piotr är en levande Djungel boken dansare:) Varför har han gått så långt i tävligen totaly katastrof kan jag tycka! Det bästa av allt är att när jag nu går in på Aftonbladet så är han med i en intervju där han säger att han ska bli lika stor som Michael Jacksson kan inte annat än att säga GOOD LUCK!


Bild lånad av Aftonbladet...

Vem tror ni kommer gå vidare av dessa två?!


/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0