Göris!
PUBLICERAT: 2009-09-29 KLOCKAN: 23:27:28

Hej,
Kom precis hem,haft mys kväll med syster va & kollade på Sommar med Göran,jag äter ju inte godis & sånt på vardagarna nu eftersom jag måste gå ner 5 kg!Så trodde att jag va super duktig när jag packade ner en pöse med vindruvor istället för popcorn & godis i väskan men nej ,det sprack när jag stog i bio kön & skulle köpa biljetter då kunde jag inte motstå så 10 små bitar candy blev det så idag syndade jag men i vanliga fall är jag super duktig! Iallafall from nu ska jag alltid gå & se en film när den gått ett tag Jag,Alexandra + 10 till så många va vi e biografen skönt tyvär va jag tvungen att få en göbbe bredvid mig som smaskade på sina bacon chips & rapade & satt med sin armbåge på min stol VARFÖR en hel bio sal är ledig & han sätter sig bredvid mig!!Jag hade ett litet problem själv med hade en fis på utgång under hela filmen som jag fick sitta & kämpa med för att den inte skulle slinka ut vilket jobb,varför måste det bli så just när man sitter på bio! Ha ha tror ni jag lyckades?! Ja det gjorde jag!Jag garvade en massa åt filmen & jag kan verkligen rekomendera er till att se den Peter Magnusson jag bara älskar han vilken toppen rolig kille!
Nu ska jag tvätta bort smink,borsta tänderna,sprita händerna med alcogel sen sova!
Jalla Jalla men vill ju inte åka på Svininfluesan fralla!



Oj råkade slinka ner en godis pöse i väskan..:)

Syster i en ej fullsatt biograf!

Nästan som privat hemma bio!

/Carro

Imorgon är det Onsdag,kan ni räkna ut vad jag ska göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0