Hugolito 3 år!
PUBLICERAT: 2009-09-26 KLOCKAN: 14:38:21

Heej,

Varit på Kalas hos min brors barn idag,Hugo har blivit stor kille hela 3 år! Som alltid hade Stina(Brors flickvän)gjort kanon god mat hon är mäster kocken efter mig, jag är på 1:a plats:)
Ikväll ska jag & mamma ta med oss mormor på krogen,HaltaLottas vi ska dit & äta tänkte kolla ifall det finns någon göbbe där till mormor som jag kan para ihop henne med,ifall jag lyckas få ni veta ikväll:)!! Carro is/are (vet aldrig när det ska vara is eller are så bäst att skriva både och) the para ihop mästare! Tänkte även försöka hitta en kille åt min kompis Teresa men mormor först!:) Nu ska jag lämna Linnéa på hennes första barnkalas hon är så förväntansfull! Hörs ikväll..

Mamma,mormor & bror...

Kärleken..



Kan ni gissa vad vi fick till efterrätt?
RÄTT SVAR:
Blåbärspaj..

/Carro the /is blue women..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Annelie

Stina tipsade mig om att kolla in hur de har det hemma...Äntligen får jag se det.

Nu peppar vi henne att skaffa en egen blogg så jag kan vara mer uppdaterad om hur de har det där hemma ;)

Kommenterat 2009-09-27 / 20:44:00
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0