Jag lyckades!
PUBLICERAT: 2009-09-26 KLOCKAN: 21:49:26

Heeej,

Jag är så nöjd & stolt,självklart lyckades jag med mitt uppdrag,mormor är nu nykär & jag är så glad för deras skull!

Love is in the air..! I "göbben" ingick det även en bodyguard-Perfekt!
Nästa projekt TERESA!

Kvällen eller jag menar timmen på Haltis va kanonens,förutom att vi knappt hann dit förrän vi skulle hem igen men så kan det vara ibland:) Nu sitter jag här jätte party laddad men försöker ladda om med datorn i knät,ett glas jucie & fotboll på tv !Trevlig personal va det med verkligen super trevlig & god mat kvällen får 10/10 möjliga!:)
Puss & Kram på er...

Fördrink här hemma...


Mormors rätta sida! Hon älskar krogen!:)

Jag med den super trevliga personalen!
Teresa & syster <3


Tack för idag!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0