Mäster kock?
PUBLICERAT: 2009-09-23 KLOCKAN: 16:48:43

Hallååå,
Ingen som känner för att komma hit?Linnéa har en kompis här & jag har varit själv hela dagen känner att jag behöver prata av mig med någon,en aningens rastlös!
Har sysselsatt mig med att förbereda maten,gjort räk spett,ris med jordnöttsås värstans göttans!
Va förbi Sara på hennes jobb en stund på morgonen,annars har jag varit själv exakt hela dagen!
Längtar tills imorgon då jag & mamma ska ut på stan,skönt att komma hemifrån lite sen att jag ska vara med mamma gör ju bara saken ännu bättre:) Gustaf(min bror) du kanske är sugen på att hänga med:)!
Han retar alltid mig för att vara så mammig!!:) Vi hörs ikväll...




På systers jobb...
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0