Lite små nervös...
PUBLICERAT: 2010-04-28 KLOCKAN: 22:13:13

Måste erkänna att jag börjar bli lite små nervös inför tatueringen imorgon. Jag är så klen när det gäller "smärtor" så jag kommer garanterat sitta & grina en massa.. =)

Imorgon har jag en rolig dag att se fram emot, det behöver jag efter denna. Morgonen börjar med att Malin kommer hit & äter frukost sen ska vi gå & titta på våra stora tjejer när dom sjunger in våren på dagis. Hur gulligt är inte det då?! Både Linnéa & Alicia(Malins dotter) är jätte pirriga i magen inför detta -SÖTT!

Sen kl 12 smäller det-TATUERINGS DAX! Efter det en hel dag med min bästis Ahnna(länk)-Me like!
Får ju inte glömma att skriva att receptet jag skrev om tidigare idag va mega gott! Godkänt ifrån både mig,mamma & Perran -Gillar`T!

Jalla Jalla nu ska jag borsta tänderna fralla..





Min stora tjej som jag inte vill ska bli större:) Linnéa erbjöd sig
att äta krumilur piller om jag kunde fixa det ha ha SÖTT!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: sofia

vi är nyfikna, hur blev tatton? =)

Kommenterat 2010-04-30 / 09:27:13
Kommentaren skickades av: Anonym

när kommer nästa blogginlägg. Lite dålig uppdatering....när man är sugen att läsa din underbara blogg!!!!!!!!!!!!!

Kommenterat 2010-05-02 / 19:36:42
Kommentaren skickades av: Anonym

BLOGGA MEEERA! :D underbar blogg

Kommenterat 2010-05-03 / 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0