Onsdag...
PUBLICERAT: 2010-04-21 KLOCKAN: 13:33:17

Tingeling,

Nu är jag äntligen hemma efter en morgon full med aktiviteter:) Börajde med en tripp till Öpnna förskolan, Linnéa älskar att vara där. Det var sångsamling & då ska man sjunga med som förälder, kan känna att sjunga "imse vimse spindel osv" i grupp högt inte riktigt är min grej. Men är man på Öppa förskolan får man göra sitt bästa så några toner fick jag fram..=) Efter det tog vi oss en tripp till mormor, allt va bra med henne-SKÖNT! Sista stoppet blev affären/ blomster affären. Linnéa & hugo ville köpa varsin blomma till sina pappor & eftersom jag tycker att Gustaf & Perran är bra sådanna så gick jag med på det =) Dom skrev ett kort till dom med. Gulligt värre!

Nu väntar köket på mig,vegetariskt lassange blir dagens middag!



Otippat att Linnéa valde en ROSA blomma..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0